اسلایدر

قلعه نويي: با دست پر از کرمان مي رويم

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سرمربي استقلال با اشاره به برخي مشکلات مالي تيم استقلال گفت: در حال حاضر تيم روال صعودي خود را طي مي کند اما نگران مشکلات مالي تيم در آينده هستيم.
به گزارش خبرنگار مهر، سرمربي تيم استقلال ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان در خصوص بازي اين تيم با مس با بيان رضايتش از حضور دوباره در جمع کرماني ها گفت: من در کرمان خاطرات بسيار خوبي دارم و به کرماني ها مديونم چراکه آن ها در روزهاي بحراني من بعد از تيم ملي آرامشي که نياز داشتم را در اختيارم قرار دادم.

وي در مورد بازي تيم هاي مس و استقلال گفت: فيلم بازي هاي مس را آناليز کردم و قاطعانه مي گويم جاي مس اينجاي جدول نيست و اين تيم با بدشانسي هاي زيادي روبرو شده است. آن ها فوتبال را خوب بازي مي کنند و مربي خبره اي دارند و من فکر مي کنم نبايد در رابطه با قاسمپور عجولانه تصميم گرفت و اعتقاد دارم 4 هفته زمان کافي براي ارزيابي يک مربي نيست.


قلعه نويي ضمن ابراز اميدواري نسبت به جذاب شدن بازي دو تيم مثل ديدارهاي قبلشان در رابطه با تيمش گفت: در فصل جديد 4-5 تغيير در ترکيب داشته ايم. من يک مربي هستم که به آينده نگري اعتقاد دارم و براي دراز مدت برنامه ريزي مي کنم. در حال حاضر بعد از ديدن نيمه دوم بازي استقلال برابر ذوب آهن به تيمم کاملا اميدوار هستم چراکه نشان دادند طبق آيتم هايي که در ذهن داشتم تيم به خوبي پيش رفته است و بدن هاي بازيکنان به شادابي رسيده است.


وي گفت: ليگ34 هفته است و بايد تا روز آخر آن از همان اول برنامه داشت اما متاسفم که نگرش فوتبال ايران به گونه اي شده است که يک مربي تا يک ساعت آينده کاري خود خبر ندارد.


سرمربي استقلال به مشکلات تيم خود اشاره کرد و گفت: متاسفانه از نظر مالي تيم ما عقب تر از ساير رقيبان خود قرار دارد. بازيکن تيم ما مثل پژمان منتظري از قراردادهاي کلان چشم پوشيده است به خاطر استقلال از بازوبند کاپيتاني هم گذشته است اما پولي دريافت نکرده است. اين مسائل قطعا مشکل درست مي کند اما خوشبختانه تا امروز بازيکنان تيم ما با تمام توان به کار خود ادامه داده اند.


قلعه نويي در رابطه با مذاکرات پيش از فصل خود با باشگاه مس و شايعه رقم رويايي پيشنهادي اين باشگاه به او گفت: من شناخت کاملي از کرمان و باشگاه مس دارم. خيلي دوست داشتم که يک بار ديگر به اين باشگاه بيايم که قسمت نشد. اينکه من يک پيشنهاد رويايي را رد کرده ام دليل نمي شود که حتما از باشگاه مس بوده باشد چراکه من قبل از شروع مسابقات با چند تيم ديگر هم مذاکره جدي داشتم.


وي در رابطه با وضعيت مجتبي جباري و مشکلات او در باشگاه استقلال هم گفت: ما بايد براي همه بازي هايمان برنامه ريزي داشته باشم ما بايد در چند بازي سنگين باشگاه هاي آسيا خارج از ايران بازي کنيم که نياز داريم از بازيکنان بزرگ استفاده کنيم. جباري را هم براي چنين بازي هايي نگه داشته ايم. با اين حال من تا جايي که بتوانم از ورود بازيکنان ايراني به قطر جلوگيري مي کنم چراکه متوجه برنامه آن ها براي فوتبال ايران هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:17 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1513
بازدید کل : 141905
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت